czwartek, 12 stycznia 2012

Ulubieńcy roku 2011

Przyszedł czas, aby podsumować rok w kategorii kosmetycznej. Produkty, które wam dzisiaj wam przedstawię zapewnie już widzieliście już na moim blogu ponieważ starałam się wybierać kosmetyki, które podbiły moje serce przez cały rok a nie kilka tygodni od tego są przecież ulubieńcy miesięcy, których staram się pisać dla was co miesiąć. Zapraszam do dalszej części.



1. Sudocrem- jest to produkt na pewno warty uwagi ja obecnie nie wyobrażam sobie bez niego życia. Więcej tutaj klik!

2. Butterfly cienie do powiek Lemon 2- fajne cienie, idealne do jasnych makijaży.

3. Avon naturals moisturising mist hair spray- fajnie nawilża lecz do bardzo suchych włosów raczej się nie nadaje klik!

4. Ados lakier podkładowy- kiedy odbarwiła mi się płytka paznokci powiedziałam stop i kupiłam sobie ten oto lakier podkładowy, żeby sytuacja się nie powtórzyła i to był strzał w 10! Od tamtej pory nie miałam odbarwionej płytki.

5. Liquid Eyeliner Maybelline Black- 61- używałam go przez cały rok sprawował się świetnie! Kiedy pomalowałam się rano, a wieczorem szłam na jakąś imprezę on nadal tam był w nienaruszonym stanie.

6. Ziaja tonik ogórkowy- idealny polecam każdemu. Tutaj więcej klik!

7. Care& Control Make- up antybakteryjny Soraya 01 Jasny Beż- nie zapycha, pięknie pachnie, a czy ma jakieś właściwości antybakteryjnie nie powiem wam gdzyż nie mam dużego trądziku lecz posiadam jak każda nastolatka kilku niechcianych kolegów. Na pewno nie nada się gdy mamy dużo do zakrycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz