środa, 30 listopada 2011

Recenzja: Sudocrem



Pojemność: Ja posiadam opakowanie, które zawiera 60g, ale są też opakowania:125g, 250g (i jeszcze jakieś tylko nie pamiętam objętości)
Cena: około 10 zł
Dostępność: Apteki
Kolor: Biały
Konsystencja: Gęsta
Opakowanie: Plastikowe
Od producenta:
Sudocrem to antyseptyczny krem dla dzieci i dla dorosłych z problemami skórnymi. Sprawdzony w warunkach klinicznych, pomaga łagodzić, leczyć i chronić delikatną skórę dziecka przed dalszymi podrażnieniami. Sudocrem zawiera specjalną substancje, która tworzy bakterię ochronną, zapobiegając w ten sposób kontaktowi czynników podrażniających ze skórą. Sudocrem jest kremem hipoalergicznym, nie wywołującym podrażnień, dlatego może być stosowany u niemowląt oraz przez osoby dorosłe posiadające delikatną, skłonną do podrażnień skórę.
Sudocrem posiada pozytywną opinię: Instytutu Matki i Dziecka, Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, Stowarzyszenia Pielęgniarek Pediatrycznych.
Moja opinia:                                       
+ pomaga nam zlikwidować „niechcianych kolegów”- pryszcze
+ pozytywna opinia: : Instytutu Matki i Dziecka, Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, Stowarzyszenia Pielęgniarek Pediatrycznych
+/- nie nadaje się pod podkład, bo bieli (dla mnie nie jest to minusem, lecz komuś może to przeszkadzać
- odrobinę wysusza skórę, lecz można temu zapobiec i nakładać go punktowo
Podsumowując: Jest to krem, który już używam przez długi okres i nie mam zamiaru zmieniać go.

Skład:
aqua, paraffinum liquidum, zinc oxide, parafin, lanolin, cera microcristallina, sorbitan sesquioleate, benzyl benzoate, cera alba, benzyl alkohol, linalol acetale, propylene glycol, benzyl cinnamate, lavandula angustifolia oil, citric acid, BHA.

PS. Słyszałam, że może on zatykać pory, lecz ja się z takim czymś nie spotkałam. Chciałam was tylko uprzedzić, że u was może takie coś pojawić się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz