czwartek, 5 stycznia 2012

Ulubieńcy grudnia 2011

Ostatni ulubieńcy minionego roku. Oraz pierwsza notka w nowym roku 2012 roku. Mam nadzieję, że sylwester miną bam szampańsko. Ulubieńców jest pięciu, ale za to jakich świetnych. Jeśli macie ochotę zobaczysz jakąś recenzję produktu, której nie ma na moim blogu piszcie śmiało.

* Nawilżająca odżywka do włosów avon naturals Moisturising Hair Spray
Odżywka niestety kończy mi się nad czym ubolewam bo fajnie nawilżała moje włoski. Więcej możecie się o niej dowiedzieć z mojej recenzji która jest tutaj.

* Maybelline Liquid Eyeliner w kolorze Black- 61
Super trwały. Idealny po prostu.

* Lakier do paznokci Very Sexy w odcieniu Nibble
Idealny do szkoły, nadaje się również do frencza. Również trwały.

* Sudocrem
Nie będę nic pisać odsyłam do recenzji tych co nie czytali. Klik!

* Tonik ogórkowy Ziaja
To chyba kultowy produkt. Tani, wydajny, o świetnym działaniu zachęcam do przetestowania, a tutaj więcej słów na jego temat.

3 komentarze:

  1. Oo :D chyba się skuszę na ten tonik z ziaji :D
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  2. paulus6c ... na prawdę warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń