środa, 28 marca 2012

Ulubieńcu lutego i marca 2012

W tych dwóch miesiącach przypadły mi do gustu cztery produkty. Postanowiła się o nich nie rozpisywać tylko zrobić obszerniejszą recenzję jeśli tylko będziecie mieli ochotę.

* Ziaja odżywka intensywna odbudowa do włosów zniszczonych

* Avon Care żel 3 w 1 z wyciągiem z aloesu i imbiru

* Avon Planet spa maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego


* Maybelline New York the Colossal Volum’ Express mascara


Którego z tych produktów chcecie zobaczyć recenzję?

2 komentarze:

  1. Ja najchętniej bym przeczytała recenzję i produktu.
    + chciałam napisać że tuszu do rzęs sama obecnie używam i jestem z niego jak najbardziej zadowolona:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo, że mam pięć napoczętych odżywek to chętnie posłucham o kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń