sobota, 31 marca 2012

Recenzja: Ziaja odżywka intensywna odbudowa do włosów zniszczonych



W dzisiejszej notce trochę o odżywce intensywnie odbudowanej z ziaji. Odżywkę kupiłam bo poleciła mi siostra i nie zawiodłam się na niej. Można ja nałożyć na 5 minut i spłukać lub zostawić na włosach ja stosuje druga metodę i jestem zadowolona.

Pojemność: 200 ml

Cena: 5-6 zł

Dostępność: W każdej drogerii

Opakowanie
: Wygodne w używaniu. Produkt łatwo się z niej wydostaje.

Konsystencja: Kremowa, dobrze rozprowadza się po włosach.
Obietnice producenta:
 Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych włosom zniszczonym zabiegami fryzjerskimi.
Działanie:
- Uzupełnia niedobór składników budulcowych.
- Skutecznie wzmacnia wewnętrzną strukturę włosów.
- Zapewnia im natychmiastową regeneracje.
- Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

Podsumowując: Fajna odżywka, ale jeśli oczekujecie, że pozbawi was rozdwojonych końcówek to jej nie kupujcie bo na to pomoże tylko fryzjer.
Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alkohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate*, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonalobus Gum, Sodium Benzoate*, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, perfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid*.
* surowiec zaaprobowywany przez ECOCERT

1 komentarz: