poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Problem


Hej!

Mam problem techniczny z blogiem i mam nadzieje, że w miarę swoich możliwości pomożecie mi.

Próbowałam zmienić nazwę bloga na krótsza, ale niestety nie dało mi się, ale to nie jest najważniejszy problem. W okienku „Obserwatorzy” zamiast okonek obserwatorów pojawia się następujący komunikat:

Próbowałam usuwać obserwatorów z układu strony i ponownie wstawiać lecz to nie rozwiązało problemu.

Liczę na waszą pomoc bo nie chce usuwać bloga i zakładać nowego, tym bardziej, że niedawno przekroczyłam liczbę 100 postów, a blog ma już rok.

Ratuuujcie!

Buziaki

Wiola 

8 komentarzy:

  1. niestety nie wiem jak ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie pomogę w tej kwestii - nie znam się na takich rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:) problem może sam zniknie, blogger czasami robi niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam smykalki technicznej wiec nie pomoge...byc moze to chwilowe i samo sie naprawi:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się tak robi jak mam za słaby transfer netu, albo komp ledwo zipie (np neetbok mojego faceta po 8 bolgach wysiada net)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może usuń na kilka dni a potem wstaw tylko w inne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  7. hej..też tak miałam..ale jakoś mi sie potem naprawiło..


    pozdrawiam <3
    http://livia-livcia.blogspot.com/ ---zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń