czwartek, 26 kwietnia 2012

Recenzja: Nailty zmywacz do paznokci z Biedronki

Dzisiaj recenzja dość kontowersującego produkty, którym jest wszystkim dobrze znany zmywacz paznokci. Jedni go kochają za zapach, a drudzy nienawidzą ale o tym wszystkim przeczytacie w dalszej części recenzji.

Pojemność: 200 ml

Cena: 4 zł

Dostępność: Sieć supermarketów Biedronka

Opakowanie: Wygodna plastikowa butelka z dobrym dozownikiem

Konsystencja: Płynna

Opis/ Obietnice producenta: Bezacetonowy zmywacz do paznokci, zawiera pielęgnacyjne składniki aktywne: kompleks witamin A, E, F, H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg. Szybko usuwa Lakier. Chroni i regeneruje płytkę paznokcia. Zapobiega wysuszeniu i matowieniu.

Moja opinia: Na początku mojej przygody z tym zmywaczem byłam z niego bardzo zadowolona. Dobrze zmywał lakiery, był tani, wydajni wszystko w porządku oprócz zapachu lecz to mogłam wytrzymać (zapach też zależy też od danego egzemplarzu są bardziej śmierdzące i mniej).
Byłam już w trakcie używania trzeciego opakowanie kiedy na YT i na blogach zaczęły się pogłoski, że zmywacz powoduje rozdwajanie paznokci lecz nie zbyt zwróciłam na to uwagę gdyż moje paznokcie zawsze się rozdwajały.
Po jakim czasie postanowiłam zadbać o paznokcie i kupiłam sobie wszystkim dobrze znaną odżywkę z Eveline i byłam w szoku, że u mnie ona nic nie robi (odżywkę trzeba zmywać co trzy dni). Postanowiłam odstawić zmywacz. Po odstawieniu zmywaczu moje paznokcie z odżywką są twarde.

Podsumowując: Zmywacz powoduje rozdwajanie paznokci przy dłuższym używaniu.

Skład: Ethyl Acetate, Methyl Acetale, Alcohol Denat., Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Parfum, Propylene Glycol (and) Aqua (and) PEG- 20, Castor Oil (and) Alcohol Denat. (and)  PEG-60 Hydrogenated Castor Oil (and) Aesculs Hippocastanum/ Horse Chest/ Extract (and) Focus Vesiculosus Extract (and) Calcium Panthotenate (and) Inositol (and) Retinol (and) Biotyn (and) Tocopherol Acetate (and)Glyceryl Linoleate (and) Glyceryl Linolenate (and) Glyceryl Archidonate, CI 26100, CI 60725.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz