piątek, 9 grudnia 2011

Produkty które wykończyłam w listopadzie 2011

Zanim przejdę do tematu notki to wytłumaczę czym była spowodowana moja nieobecność. Może wiecie, że chodzę do trzeciej klasy gimnazjum i w tym tygodniu mieliśmy egzaminy próbne. Cały tydzień nie miałam praktycznie na nic czasu bo musiałam sobie powtarzać przerobiony materiał lecz teraz mamy upragniony weekend i postaram się nadrobić zaległości.

W minionym już(dawno) listopadzie wykończyłam trzy produkty. Jak mogliście się zorientować mojego projektu nie można porównać do innych dziewczyn gdyż ja nie mam dziesięciu takich samych produktów.

Pierwszy produkt widoczny na zdjęciu powyżej to Avon skin soft & smooth shave gel. Produktu nie kupie ponownie gdyż nie przypadł mi do gustu lecz z braku laku mogę go używać.

Kolejny produkt to bardzo wydajna woda perfumowana mysterious Britney Spears.


Nivea soft rose świetnie pachnąca lecz słabo nawilżająca pomadka.

2 komentarze:

  1. ile kosztowała ta paerfuma?
    ona jest firmowa, czy to podróbka oryginalnej Britney ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ` crazy natalka . ... Nie wiem ile kosztowała bo ją dostałam :)
    Raczej nie jest orginalna :)
    Słowo perfumy się nie odmnienia. To tak na przyszłość. ;))

    OdpowiedzUsuń