poniedziałek, 17 października 2011

Recenzja: Puder do kąpieli- Bath Powder Cherry Bossom & Green Tea



Pojemność: 75 g
Cena: 1,99 zł
Dostępność: Pudry były dostępne we wszystkich sklepach sieci „Biedronka”, teraz nie są dostępne, gdyż była to seria limitowana.
Obietnice producenta: Pachnąca kąpiel w wannie pełnej piany. Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę. Specjalnie opracowana receptura zawiera również naturalne sproszkowane krowie mleko, które wraz z innymi starannie dobranymi składnikami doskonale nawilża i odżywia skórę.
Moja opinia:
+ zapach
- mała ilość piany
- nie nawilża skóry (tak obiecuje producent)
- cena (za taki bubel nie opłaca się tyle zapłacić)
Podsumowując: Puder to komplety bubel. Dobrze, że nie skusiłam się na więcej. Jedynym plusem tego pudru jest prześliczny zapach.

Skład: Sodium Chloride, Sodium Laufry Solfate, Cow Milk, Propylene Glycol, Perfum, Hexyl Cinnamal, Linalol, Citronellol, Geraniol, CI 14720

PS. Mam nadzieję, że recenzja wam się podoba gdyż jest to moja pierwsza

2 komentarze:

  1. Jak na twoja pierwszą recenzję jest bardzo świetna ! Zwykle to anonimowi robią ale ja również nie mam się do czego przyczepić:D hehe♥ Dodałam się do obserwatorów:) Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów:)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tak bardzo chciałam go kupić . i wychodzi na to , że dobrze, że tego nie zrobiłam .xDD

    OdpowiedzUsuń