poniedziałek, 26 września 2011

BrzydUla + wyjaśnienia

Na samym początku posta chciała bym was przeprosić, że nie było mnie przez trochę. Było to spowodowane szkoła, niestety co rok przybywa mi nauki, a nie ubywa, ehhhh.

Ale notka nie jest przeznaczona do wyjaśnień czemu mnie nie było tylko, żebyście poznali jeden z najlepszych polskich seriali, które do tej pory miałam  okazje oglądać.
Jak widzicie po tytule jest to serial „BrzydUla”, którego główną bohaterką jest Ula Cieplak. Zaczyna ona prace w Domu Mody Febo & Dobrzański. Podkochuje się ona nieszczęśliwie w swoim szefie, który ma narzeczoną ale wcale to nie przeszkadza żeby prowadzić bujne życie towarzyskie.


Serial niestety już się zakończył lecz mam cichą nadzieję, że producenci serialu postanowią nagrać drugą cześć tego kultowego serialu.
Wszystkie odcinki serialu można obejrzeć tutaj KLIK!










A wy oglądaliście kiedyś ten serial? Spodobam się wam? Czekam na wasze opinie w komentarzach, a ja się żegnam.
Do kolejnego postu. :)

1 komentarz: