środa, 6 lipca 2011

Hera moja miłość


Cześć.
W dzisiejszym poście chciałam wam polecić książkę Anny Onichimowskiej pod tytułem „Hera moja miłość”. Jest to znakomicie napisana powieść dla młodzieży i rodziców, nie zawsze poświęcającym dużo uwagi swoim dzieciom. Najgorsze w tej historii, że zdarzyła się naprawdę.
            Głównym bohaterem książki jest 17 letni Jacek, któremu z pozoru niczego nie brakuje. Dobrze się uczy, ma dziewczynę, chce studiować psychologię. Pochodzi z dobrze sytuowanej rodziny. Pali trawkę od czasu do czasu dla lepszego samopoczucia. Uważa, że nie grozi mu uzależnienie. Udaje mu się zachować tajemnicę przed rodzicami, ale nie przed młodszym bratem...
            Mam nadzieje, że ten krótki opis tej książki zachęci was do sięgnięcia po nią. Sama niedługo zamierzam przeczytać drugą cześć „Lot Komety”.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz